duminică, 11 aprilie 2010

Salvati-ma, salvati-ma...

...sau daca nu, eutanasiati-ma... Bla bla. Nu despre asta vroiam sa scriu, ci despre Pet-Shop-uri. Cele mai triste magazine din lume sunt Pet-Shop-urile, mai ales cand in vitrina se afla vr-o pisicuta, sau vr-un catelus. Data trecuta cand am trecut pe acolo, erau in vitrina doua pisicute portocalii, doi catei Golden si cativa catelusi albi cu negru. Toata lumea se hlizea la ei, da' nu ii lua nimeni. Daca nu l-as fi avut pe Cerber, as fi luat macar una din pisicutele portocalii, daca ma intelegeam cu mama care ar fi vrut cateii. Pe urma mi-am adus aminte ca si Peti-Cerber a fost luat initial tot de la Pet-Shop. De unde a ajuns la o familie de domni, de unde a ajuns la mine care-l iubesc. DAR. Ce se intampla cu animalutele pe care nu le ia nimeni de la Pet-Shop? Sau care sunt luate, dar abandonate? Bineinteles ca mi se pare o idee MULT mai buna sa fie lasate la Pet-Shop de unde pot fi adoptate, decat pe strazi. Si totusi, daca nu le ia nimeni, ce se intampla cu ele? Am inteles ca sunt puse in vitrina tocmai ca oamenii sa vada cat sunt ele de dragalase, si daca nu functioneaza? Macar o sa ai o mana de oameni care se hlizesc la ele.

0 comentarii: