miercuri, 23 decembrie 2009

Bloody Mary, Ana si colindatorii

Noua ne plac colindatorii. Cine spune ca nu ne plac? Eu, personal, aleg colindatorii dupa cum canta [ii aud la vecini] sau dupa cum ii cunosc. Daca sunt colegii mei le dau drumul indiferent de cum canta, macar ca sa ma amuz. Azi, pe la 4, cand eu lancezeam pe la Ana, se aud pe scara blocului niste urlete salbatice si animalice. Pardon. Niste triluri de colindatori. Ana imi zice ca ea nu ma lasa sa plec, ca n-am decat sa sar pe geam, ca ei ii e frica. Mai pe scurt, cat eu ma certam cu Razvan la telefon si Ana baricada usa impotriva colindatorilor, se aud strigatele de razboi la noi la usa. Cioc-cioc! Noi, nimic. Asa ca se aude: buna dimineaaaata la...bla bla. Noi, cand am auzit cum cantau aia, nu stiam daca sa radem sau sa plangem. In cele din urma, barbarii au plecat, am plecat si eu, si totul s-a terminat cu bine. Deocamdata.

2 comentarii:

Spirocheta spunea...

poi nu de maine se incepe colindatul?

Bloody Mary spunea...

La noi se incepe din martie! :-)