joi, 3 decembrie 2009

Despre "A fi sau a nu fi"

In primul rand, nu exista "a nu mai fi". Moartea e un lucru imaginar, de care lumea se teme pentru ca nu stie ce inseamna. "Trecerea in nefiinta" este, de asemenea, un titlu gresit. Fiinta e considerat lucrul cu suflet, nu cu forma. Deci, practic, trecem in "starea-fara-corp", nu fara suflet. In al doilea rand: eu fiind adepta a reincarnarii, nu consider ca "ne intalnim pe lumea cealalta" are vr-un sens. In al treilea rand, tot eu ma gandesc ca atunci cand "mori" sufletul ajunge intr-un loc fara timp si spatiu, deci masurile nu sunt relevante. Nu asta era ideea, ci faptul ca atunci cand "mori" ii ajungi egal lui Dumnezeu/Allah/Buddha/etc. Pentru ca aflandu-te acolo, tu devii o entitate, exact ca si cei carora te-ai rugat toata viata. Tot in opinia mea, toata starea asta nu dureaza, asa cum se spune, "o vesnicie", ci doar pana la urmatoarea reincarnare. Parerea mea. Oricum, nu asta vroiam sa zic, dar am fost deranjata de atatea ori, ca am uitat ce era important. Oricum... Condoleante, Cory...

0 comentarii: