marți, 15 decembrie 2009

Draga buzz-uitorule

Te rog frumos sa te duci dracului. Da, asa direct. Te rog frumos sa intri de une ai iesit, si sa iesi cand vei avea mai mult bun simt. Daca eu nu raspund, inseamna ca nu pot, sau ca nu sunt la computer [lucru pe care, de obicei, il pun la status]. Desi la statusul meu zace un "DND" mare cat zilele de post, pe voi va mananca degetul sa apasati butonul ala. Prin aceasta cale doresc sa va comunic ca de azi inainte, persoanele care mai apasa butonasul portocaliu cand converseaza cu mine, vor face cunostinta cu lista de ignore. De asemenea, va rog sa nu va jenati sa va recunoasteti printre tipurile de oameni care dau buzz. Mi-e rau, abia mai stau pe picioare, si voi: BUZZ! Daca v-ati rezuma macar la unul singur, dar nuuu! NU! Voi dati buzz pana ma dau eu cu capul de monitor din cauza prostiei voastre. V-am mai spus ca va urasc? Nu? Va spun acum. Va urasc din toata inima mea. Prostilor. [Ma simt mai bine, da, multumesc.] Daca ati da macar atunci cand intr-adevar e ceva urgent si extrem de important, nu doar ca nu va pot raspunde! Daca e important, normal ca nu ma supar. Deci, sper ca ati inteles ideea: buzz=ignore. Da?

0 comentarii: