sâmbătă, 12 decembrie 2009

Cum sa faci macaroane cu branza

Talentele mele culinare debordante trebuie puse pe blog. Am intrebat-o pe mama cum fac macaroane cu branza la cuptor, si uitati ce mi-a zis:

Ingrediente:

-500g macaroane
-4 oua
-300g branza din farfuria verde

Mod de preparare:

Fierb macaroanele.
Bat 4 oua pana fac spuma la gura. Eu sau ele. Intr-un castron mare.
Rad branza-300g de branza.
Pun in oua nu stiu cate linguri de zahar. Zece. Dupa aia amestec cu branza, dupa aia scurg macaroanele si le amestec in pun branza peste ele. In timpul asta dau drumul la cuptor, si pe urma il inchid. Si ung tava cu ulei de masline sau cu ala simplu, mai bine. Si rastorn macaroanele in dupa ce ung tava cu ulei, ca untul e prea greu pt mine, rastorn macaroanele si le mai torn asa vr-o 2-3 linguri de zahar. Cu lingura curata iau din zaharnita si pun cam doua linguri asa. Le bag in cuptor, pun scaunul in usa cuptorului ca sa creasca temperatura acolo suficient sa se maca macaroanele, si din cand in cand ma uit la ele. Cand imi vine un miros de ars, inseamna ca sunt gata.

Pofta buna!

[Mama nu e toanta, se uita la un documentar.]

P.S.: in seara asta cinam cu pompierii.



Promit ca revin cu poza.

0 comentarii: