luni, 14 decembrie 2009

Musafir la mine acasa

Eu sunt un om foarte ospitalier. Sa spuna Lenny, care a stat la mine acum doua veri! In al cui dus s-a curentat? Cine se uita la chilotii ei cand dormea? Cine o punea sa-i spuna povesti despre cum e in Blaj, ca sa adoarma pe la jumate? Nu eram eu. Chilotii ma strigau, va jur! Cum spuneam, sa povesteasca Lenny:

Cum a fost sa stau la Maria cateva zile? Mie una mi-a placut faza cu dusul , sincer , a fost primul si ultimul dus in care m-am curentat .
Inainte de culcare era program de spus povesti , ce face ala , ce face celalalt , cum il cheama pe blond , dar pe brunet ? Sau mai bine spune-mi si mie ce prostii au mai facut tipii aia de care tot ziceai tu..!
In fiecare dimineata chilotii mei o strigau pe Maria , o implorau sa se uite la ei in asa hal incat ea , saracuta , nu s-a putut abtine! ( Chilotilor mei le e dor de Maria!! ) Pe la 11-12 , dupamasa , cand ma trezeam si eu , o gaseam pe gazda mea ori citind ori uitandu-se la mine . Intr-o dimineata chiar mi-a facut poza dormind .. ( Sa va spun sincer , nu am inteles niciodata de ce naiba nu ma trezea ) Stiti de ce imi e cel mai dor? De pizza din Ramnic ( bineinteles ca si de Maria , dar na ) . Fac oamenii aia o pizza bunaa ..
Pe scurt ? A fost fain , ce sa mai..!

0 comentarii: