sâmbătă, 9 aprilie 2011

Cum a fost la Cangurul Lingvist

Pai, cum sa fie? In primul rand, vreau sa-mi cer scuze ca am zis ca sigur nu iau. Am luat. Premiul III. Ce-am castigat la concurs e neimportant, mai important e ca pe urma toata familia m-a pupat, felicitat si tarat prin mall. Am plecat de acasa la 4:30. Am ajuns acum 30 de minute, timp in care mi-am rupt talpile. DAAAAR... mi-am luat o bluza superba, de la Zara, hippie-like, alba si brodata cu albastru. Un CD cu Muse-pe care mi-l doream cam de cand mi-au fost deschisi ochii in fata minunatiei formatiei- si o bere pe care o meritam, dupa cate emotii am tras azi. Poze inca n-am, sunt pe telefon, probabil o sa le pun pe facebook cand o sa le descarc.

P.S.: Mi-am facut poze cu iepurasii din mall. Si astea au fost INAINTE de bere.

1 comentarii:

Andreea Lăcătuş spunea...

aaa felicitari, traiasca blogul! ca la telefon... app ti-am trimis un mesaj incurajant nestiind ca ai luat premiu:D congrats :D