marți, 5 aprilie 2011

Despre nume si zodii

In primul rand, vreau sa spun ca am ceva cu numele "Cornelia". Pe parcursul celor 16 anisori ai vietii mele[ma rog, o parte din ei], am constatat ca persoanele cu numele de Cornelia sunt foarte, foarte... frumoase. Cand eram mica si revista W.I.T.C.H. nu ajunsese un cacat odios ca majoritatea celorlalte reviste, cand erau doar niste benzi desenate pe care le adoram, am constatat din primul numar ca dintre toate, Cornelia era cea frumoasa. Parere pe care mi-o mentin si acum, la... multi[.] ani dupa. Mai departe. Colega-mea, Cornelia, e cea mai frumoasa din clasa. Parere strict personala. Lucru pe care l-am constatat chiar inainte sa aflu cum o cheama. Asistenta stomatologului meu, Cornelia, e atat de frumoasa incat am crezut ca e asiatica, primele cateva dati in care am vazut-o. La fel, abia dupa cateva luni am aflat cum o cheama. Nu stiu exact daca mai cunosc si alte Cornelii, dar sunt sigura ca toate sunt frumoase. Mi-as fi amintit daca as fi vazut o Cornelia urata. Si acum ma intreb... oare parintii astia le aleg numele dinainte sa se nasca, lucru care face copilul sa fie frumos, sau dupa ce s-au nascut, cand vad ce frumos e copilul?

In alta ordine de idei, cat nu pot eu sa sufar horoscopul din reviste [ce dracu', pot sa scriu si eu cateva abureli pentru o mana de fraieri!], mama imi zice ca foarte multe din ce prevesteste doamna Urania chiar se intampla. Asa ca, sa PRESUPUNEM ca as crede in horoscop. Adica, da, sunt de acord cu ideea ca stelele ne influenteaza cumva existenta. Toata lumea e. Daca iti cade un meteorit in capatana incetezi brusc sa existi. Deci, se cheama ca ti-a influentat viata. Ma rog. Constatarea mea e ca eu m-am nascut intre doua zodii, lucru care ma face Omul Extremelor. La mine, echilibrul se stabileste pe sistemul una calda, una rece. Daca fac ceva bine, automat urmeaza ceva rau. Ceva potrivit nu pot sa fac. Nascuta prin cateva minute inainte de 8:30 si cateva dupa, am iesit Capricorno-sagetatoarea. Care calca in strachini cu niste planuri facute foarte bine. Daca traiesc intr-o dezordine imensa nu ma deranjeaza, stiu mereu de unde sa iau ce-mi trebuie, dar daca o pisica de lemn sta putin mai in fata decat alta pisica de lemn, ma apuca dracii si trebuie sa le asez la milimetru. Da, si eu cred ca asta se numeste nebunie si nu influentare de catre semnul zodiacal, mai ales pentru ca, totusi, colectionez pisici de lemn. Nu-mi pasa daca nu am loc pe jos pe unde sa calc, dar ma enerveaza daca un CD e cu un centimetru mai altfel decat celalalt CD. Sunt foarte atenta la detalii. DOAR la detalii. Asa ca, cu apucaturile mele de capricorno-sagetator, ma duc sa fac planuri idioate despre cum sa ma arunc cu capul inainte ca vaca.

0 comentarii: