vineri, 8 aprilie 2011

Cum a fost la 'Today a project, tomorrow the future'

In primul rand, am luat locul I. *ovatii* In al doilea rand, vreau s-0 felicit pe Saya pentru animatie, a fost a doua cea mai draguta chestie pe care am vazut-o! Doi baieti de la Liceul Sportiv, restul din Arte. Premiile le-au luat doar cei din Arte, am fost apreciati si felicitati, si tot felul de bla bla-uri. Ideea, deocamdata, e ca la mine s-a lasat cu o bere, doua bratari [pe care a binevoit sa mi le dea mama din cutia cu bijuterii proprie] si multe felicitari. Pe urma m-am imbarcat frumusel in masinuta,si am plecat la Bucureeesti. Unde s-a lasat cu un paharel de Beciul Domnesc [ce dracu', era premiul 1!], motiv pentru care scriu acum putin incoerent. Cred. Vreau sa imi fac public esecul de la Cangur de anul asta. Maine-l dau, dar sunt sigura ca nu iau. Am asa... un feeling. Nu stiu daca-i de la vin, discutabil, n-am mai baut de mult. Pana maine, cand o sa ajung acasa plangand de fericire sau de suparare, o seara frumoasa si un week-end la fel!

0 comentarii: