sâmbătă, 16 aprilie 2011

Un post pe Facebook pierdut...

Dupa lungi discutii cu Ali, am ajuns la o concluzie. Fiind tarziu, nu prea stiu eu la ce concluzie am ajuns, dar presupun ca era ceva cu facebook, hi5, twitter si telefoane mobile. Si prietene care tot pun alte prietene sa dea mesaje in locul lor, si nu le lasa nici macar sa bage de la ele. Siiii... Am concluzionat noi, adica ea, ca...:

Ali: Acum 20 de ani trebuia sa scrii o scrisoare: "Draga mama lui Rozvald, va rog sa-l lasati pe Rozvald afara maine, la ora 2:34, dupa ceasul meu. Motivul intalnirii? Vreau sa ii vad ochisorii de spart si sa ne pupam. Spuneti-i, va rog, pentru a-l convinge, ca am sa-i dau ceva in schimb. Nu-i spuneti ce, deoarece doresc sa ramana surpriza. Este probabil sa intarzie, pentru ca trebuie sa ma conduca acasa (asta daca il mai tin picioarele). Va multumesc anticipat, si va rog sa nu aruncati scrisoarea mea. Cu respect, Mercedesa.

Acum... Vreau sa ma gandesc cat a asteptat Mercedesa, saraca, a doua zi la ora 2:34 dupa ceasul ei, pentru ca scrisoarea ei a ajuns la cateva zile distanta. P.S.: Rozvald si Mercedesa sunt numele originale, folosite de Ali, eu nu ma apuc sa inventez nume aiurea.

0 comentarii: