luni, 11 aprilie 2011

Cum sa ai cosmaruri si sa nu-ti dai seama

Azi noapte, pe la doua si jumatate, m-am trezit toata transpirata si speriata si cu inima batandu-mi [ceea ce cred ca e un lucru bun, nu?]. Am incercat sa-mi aduc aminte ce m-a ingrozit asa tare, si am reusit... In vis era 23:47 [da, imi aduc aminte exact] si ma sunase un coleg. In gandul meu ziceam 'Ce dracu' vrea nesimtitu' asta la doispe noaptea?!' Ii raspund, si incepe... "Buna Maria ce faci da bine stiam ca esti bine si ca citesti da ma rog eu te-am sunat sa iti zic ca au fost grele subiectele la olimpiada de engleza tie nu ti s-au parut grele(?????) mie mi s-au parut foarte grele si nu ma descurc sa le fac si am nevoie de ajutor da' n-are cine sa ma ajute si cum ai facut la exercitiul *nu-mai-stiu-care*????" Zic... "Nu, mie nu mi s-au parut grele...", si el o ia din nou de la capat cu cat de grele i se parusera lui si asa. Ce m-a ingrozit pe mine: ce dracu' dracilor cauta Ionut la olimpiada DE ENGLEZA?!?!?!?!?! Da, socul a fost atat de puternic incat m-am trezit speriata la 2:30 din cauza lui.

P.S.: Ionut, te urasc.
P.S. 2: In partea a doua am visat ca Andreea luase premiu pentru a doua cea mai frumoasa fata din scoala.

0 comentarii: