luni, 10 august 2009

Asta e blog de oameni seriosi

Am auzit asta la cineva, si nu m-am putut abtine sa nu rad. Voua vi s-ar parea ca e blog de oameni seriosi? Ma rog, acum, fiecare cu parerea lui... Deci, sa va explic eu, asa, ce-i cu blogu' asta. Mai pe scurt, ca stiu ca n-aveti timp, va duceti la spa, salon, meci, sau mai stiu eu pe unde dracu'.

  • Blogul asta a fost infiintat in urma unui concurs de eseuri [pe care l-am si castigat]. M-am gandit ca daca tot am scris "What makes a blog succesfull" [da, era concurs in engleza], as putea sa-mi fac si eu unul. Si mi-am facut!
  • Scopul acestui blog neatractiv si neinteresant este de a ma descarca. Nu de a va informa pe voi ce simt, sau prostii.
  • Ce se intampla pe acest blog: aici, eu ma iau de oricine si orice. Si nu asa, de nebuna, ci pentru ca merita. Daca au un nivel atat de jos incat imi permit sa- critic, e treaba lor, inseamna ca o merita din plin.
  • Imi pare rau sa va dezamagesc [pe dracu', de parca mi-ar pasa mie de voi], dar asta nu e un blog roz, cu inimioare, fundite, arfe si pitzipongisme. Daca iti place, citesti. Daca nu, ma doare intr-o anume parte a corpului.
Sper ca v-am lamurit.

0 comentarii: