miercuri, 12 august 2009

Greseli de evitat intr-o relatie

In sfarsit, un post din care poti sa inveti ceva. Subiectul asta e dezbatut pe "mess" de mine si Razvan, deci 50% din drepturile de autor ale postului asta sunt ale lui.

  • Cum sa vorbesti cu o posibila prietena: Pai daca vorbesti ca un distrus, te da dracu' imediat.
  • Cum sa te porti cu ea cand iesiti undeva: Pai, de exemplu....Cand o fata iese cu un baiat undeva....probabil ea se gandeste...."Ma...un suc poate sa-mi ia si el". Si daca el e un bou si nu-i in stare sa-i ia un suc, sa stea acasa. Daaar, mai sunt si fete care tin sa-si plateasca singure consumatia. Alora n-ai ce sa le faci.
  • Sau daca sari ca un disperat sa o saruti si vezi ca ea se cam opune...da-te dracu si opreste-te,ca risti sa ramai cu ochii-n soare!
  • Sau, mai e si invers: daca vezi ca moare s-o pupi, nu te uita ca bou', ca iar ramai cu ochii-n soare.
  • Si cand vorbesti cu o fata...Vorbeste dracu despre ceva care prezinta si pt ea un interes!Si nu ii spune ce sexy e profa de tehnologie in maiou.
  • Sau...Si mai si....O suni ca un distrus din 5 in 5 minute...Ii dai 14000 de mesaje...O implori sa mai iasa cu tine...Dupa faza asta poti sa cauti alta.
  • O suni la ora 10 dimineata. Nu ii mai raspunzi la telefoane/mesaje toata ziua, apoi ii dai mesaj la 1 noaptea: "Noapte buna, iuby, te iubesc!"
  • Si daca e pe mess, nici nu vorbesc cu ea... Ii zici "Dnd, ma bag la un wow". Pai date-n ma-ta cu wow al tau! Mai important e ala decat o fata?
  • "Hai sa facem sex, ca toti prietenii mei au facut deja, si eu sunt singuru' care a ramas!"-si o sa ramai!

Dragi baieti care-mi cititi blogul. Sper sa aveti ceva de invatat din asta! Multumesc, Razvan, pt ca mi-ai dat acordul sa public asta.

1 comentarii:

Abramburica ^_# spunea...

OMG! foarte adevarat! Adica fostu' meu prieten era dependent de WOW... sau aia dependenti de CS... JESUS! BOYS! :))