vineri, 7 august 2009

Peticel


Dupa cum am spus intr-un post anterior, am fost plecata cateva zile in judetul Neamt. Mai precis, a trebuit s-o insotesc pe bunica la manastire, in schimbul cumpararii unei carti care-mi place. Am fost cazate la Sihastria de luni seara pana miercuri dimineata. Marti dupa-amiaza, ne-am trezit ca vrem sa plecam la Sihla. Partea nasoala e ca de la Sihastria la Sihla sunt 10 km de mers. Asa ca ne-am hotarat sa facem autostopul. Pana la urma, ne-a luat o familie de domni [nu am cum sa ii numesc altfel din moment ce ii respect atat de mult]-doua doamne, si un domn, mai precis. In bratele doamnei de pe bancheta din spate, era un pisoias. Eu, iubitoare de pisici, normal ca am inceput sa-l dragalesc. Doamnele mi-au spus ca-l
cheama Peticel, si ca vor sa-l duca la manastire si sa-l lase acolo, din anumite motive. Cand l-am vazut cat e de dragut, normal ca m-am hotarat sa-l iau eu. Oricum, ideea e ca acum am un motanel nou, pe care-l cresc la bloc si-l dragalesc toata ziua! :-)

0 comentarii: