marți, 18 august 2009

La moda

Bai, eu sunt mai proasta, asa, si nu pricep: toti vreti sa fiti la moda. De ce? Adica... De ce vreti sa va imbracati toti la fel? De ce vreti sa va imbracati dupa cum viseaza noaptea Armani sau mai stiu eu cine?! Bine, asta am dedus eu, ca vreti sa fiti toti la fel. Asta chestie: uniformele. La scoala, toti va crizati, ca nu vreti sa purtati uniforme. Si nu c-ar fi urate sau ceva... Dar voi vreti sa fiti "trendy". Si daca scrie maine in Cool Girl ca toamna asta se poarta uniformele? O sa dormiti imbracate cu ele, asa-i? Da, banuiam eu. Si, oricum, moda tot un fel de uniforma e. Sunteti toate tunse la fel, toate imbracate la fel, aceleasi culori. Oribil.

1 comentarii:

Beatrix spunea...

Ma streseaza cand aud.."asa e trendul in sezonul acesta"..bine mey..dar eu am un trend al meu. Urasc sa am spirit de turma in domeniul vestimentatie/machiajului,sunt de parere ca fiecare om ar trebui sa aiba nota sa de autenticitate. Daca un designer spune de azi ne manjim cu rahat toti prostii asa fac. Penibil. Acum ceva timp am purtat ceva (nu mai tin bine minte ce anume) ce era "outrend" si toate tzoapele 'vai draga dar nu se mai poarta chestia asta de mult" Huh..ce sa zic...