luni, 17 august 2009

Vreau sa cumpar un timbru

E abia ora 12, iar eu sunt deja obosita moarta. Nu, nu m-am culcat la 9 dimineata, si nici n-am stat la tv pana la 5. Am alergat doua ore [pe ceas] prin oras, dupa mancare de pisici. Cand in sfarsit m-am intors, mi-am amintit ca trebuie sa trimit un pachetel, asa ca m-am dus sa iau un plic pentru documente si un timbru, unde altundeva decat la posta!? Am ajuns eu acolo, am dat ziua buna 'doamnei' de la ghiseu, iar 'dansa' m-a privit cu superioritate pe deasupra ochelarilor ca doi pepeni. Am asteptat eu cateva minute, dupa care 'doamna' s-a sinchisit sa ma intrebe [in scarba, dar macar m-a intrebat]: "Ce doriti?". I-am raspuns: un catalog de la quelle, un plic pentru documente si un timbru. A mai stat cateva minute [probabil ca procesa informatia; un catalog, un timbru si un plic care mai era si pentru documente, parca nu imi ajungea unul obisnuit! Era deja prea mult.], dupa care si-a ridicat posteriorul mititel cat o rulota, si a cautat printre mormane de cataloage. Mi l-a intins in scarba, apoi mi-a dat si un plic care numai de documente nu era, si un timbru. "Un leu patruzeci." I-am intins banii, i-am multumit, i-am dat ziua buna si am injurat-o in gand. Poate mi-as fi spus parerea cu voce tare, daca nu trebuie sa-mi vina maine un colet cu niste carti pe care le astept de mult. Oricum, ca sa trimit pachetelul, o sa folosesc Posta din centru. Macar acolo angajatii nu se joaca Zuma pe telefon in loc sa te serveasca.

0 comentarii: