luni, 10 august 2009

E tru sa fii gay

Sa se inteleaga de la inceput, eu nu am absolut nimic cu homosexualii/lesbienele/bisexualii. Am fost intotdeauna de parere ca fiecare e cu gusturile lui. Dar cum mama naibii sa nu te crizezi, cand vezi atata prostie [nesimtire, si altele] in tara asta?! Bine, frate, am inteles. Duci lipsa, si vrei sa agati si tu pe cineva. Si, ce te gandesti? "Ia sa imi pun eu poze nud pe hi5!". E primul [si ultimul si singurul] gand in capul cocalarilor si pitzipoancelor. Nu cred ca voi ajunge sa inteleg vr-odata genul asta de comportament.N-o sa pun pozele direct pe blog, o sa dau link-uri de pe cocalari si pitzipoanca. ATENTIE! Pozele urmatoare va pot rani vederea. Daca sunteti sensibili, nu dati click.

Cat de ... sa fii ?!

Poza 1

Poza 2

Poza 3

Poza 4

Poza 5

Poza 6

Poza 7

Poza 8

Poza 9

Poza 10


Acum imi dati dreptate,nu?

2 comentarii:

Abramburica ^_# spunea...

omg frte!
asta chiar e aiurea :|

de unde le gasesti femeie? :))

Bloody Mary spunea...

Am scris, cocalari si pitzipoanca.