luni, 10 august 2009

Dansez pentru tine

Va uitati la Dansez pentru tine, nu? Normal, toata lumea se uita. Nu esti cool daca n-o faci. Suna cam penibil s-auzi un baiat, la scoala, cum se baga intr-o discutie [nu conteaza a cui]: "Bai, ati vazut aseara, la "Dansez pentru tine", cum au dansat aia doi?". Asta n-ar fi nimic. Da' s-auzi si raspunsul "Da, ba! Am stat pana la 1 sa ma uit!!!". Cum stimata ta mama* sa stai cu ochii larg deschisi, ca doua funduri de borcan* la tv pana la ora aia, ca sa te uiti la niste minunati si talentati dansatori, cum isi misca picioarele armonios, pe ritmul muzicii*? Si nu e vorba de o singura persoana, toti sunt innebuniti. Eu am priceput ca e noul trend, dar deja a devenit obsesie. "Dansez pentru tine"... Nu am nevoie, merci. Si eu dansez. Pot sa dansez si singura pentru mine, n-am nevoie sa vii tu si sa ma incanti*. Daca vrei sa dansezi pentru tine, du-te dracu' in padure, si da din craci in boscheti. Poate ai noroc si sperii ursu'.













*ma-ta
*beliti
*idioti, cum dau din craci
*enervezi, si sa ma faci sa vreau sa-ti dau cu ceva-n cap, din care oricum n-ar iesi nimic, pentru ca e sec

0 comentarii: