miercuri, 12 august 2009

De ce ma bag in viata altora [?]

Tocmai am primit o reactie destul de urata la postul anterior. Mi s-a reprosat ca ma bag in viata oamenilor, si ca fiecare e cu viata lui. Da, e adevarat. Dar tu, draga mea prietena, esti la fel de inconstienta ca si prietena ta. Nu spun mai mult, pentru ca asta nu e un blog vulgar. Si, oricum, am ramas fara cuvinte dupa reactia ta. N-aveti decat sa va bagati in vena pana nu mai aveti loc si sa va fumatii plamanii. O sa ninga in iad cand o sa-mi mai pese de voi. Reactia:

Bloody Mary: ce zici de post?
Fata cea nu-chiar-atat-de-constienta: :-j
Fata cea nu-chiar-atat-de-constienta: cred ca pauza mea si.a spus cuvantul nu?
Bloody Mary: cred ca o durea-n c*r si fuma si inainte sa pleci
Fata cea nu-chiar-atat-de-constienta: despre cine e vb *********?
Bloody Mary: tu ce crezi?
Fata cea nu-chiar-atat-de-constienta: si??
Fata cea nu-chiar-atat-de-constienta: fiecare cu viata lui
Fata cea nu-chiar-atat-de-constienta: nu intekeg c te bagi tu
Fata cea nu-chiar-atat-de-constienta: :-j
Fata cea nu-chiar-atat-de-constienta: sfatu meu strge postu ala
Fata cea nu-chiar-atat-de-constienta: hai ca ies
Fata cea nu-chiar-atat-de-constienta: nb
Bloody Mary: asa ca poti sa-ti vezi linistita de a ta, si sa uiti ca m-ai cunoscut vr-odata. this was my last word.

Putin imi pasa ca o sa-mi sari in cap ca am scris asta pe blog. Inconstienta se plateste. Si ma bag in viata cui vreau, atata timp cat nu o afectez cu nimic.


P.S.: Imi cer scuze pentru iesirea din seara asta.

0 comentarii: